5 mars 2011

vad jag hållt på med under de senaste dagarna och därför varit usel på bloggfronten:

den första mars åkte jag, nora och erik till göteborg. för att söka framtidsplaner.
såhär fint var det där.
den andra mars var inte lika fin, för då kräktes jag och halvsov hela dagen i soffan framför big brother och andra diverse skitprogram. högst sannolikt matförgiftad av ovan redovisad kyckling. jättekul.
 den tredje mars var jag på intagningsprov till teaterhögskolan i göteborg. det var därför vi var där nämligen.
det var jättebra organiserat, men en massa väntan. helt oundvikligt såklart.
men vi gick ut på avenyn en sväng innan de satte upp listorna på de som gått vidare.
sen såg vi listorna och vi var inte på dem. så vi tröstshoppade konstböcker och konsumerade KONSTKONSTKONST.
det hjälpte... lite...
tillbaka i stockholm gick jag ut och firade niki på hennes nittonårsdag. vi var på bar nada (supertrevligt!) och sen gick vi vidare till...
så var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar