15 mars 2011

när vi ändå är inne på det där med musik...

så ska jag visa några bilder från nina kinerts spelning på debaser slussen för någon vecka sedan.

jag var där med erik och nora (ninas merchandise-crew) samt saga.




förband var linnea olsson. hon är så himla bra!
jag vet inte alls vad det heter, men hon har cellon kopplad till en apparat som gör att hon kan loopa vissa grejer hon spelar så det blir som att det är en hel orkester som spelar! (förstår ni?)
sen kom nina kinert. och hon var också hysteriskt bra. (vilket register!)
(älskar den här färgen på ljuset. visst?)
så bra att jag köpte en skiva i merchandisen (varsågod nora och erik, fem kronor till er var) som jag nu lyssnar sönder och samman. det är bra. min favorit är wings. när ni lyssnat sönder den tycker jag ni ska lyssna alla hennes andra låtar tycker jag.

pussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar