20 mars 2011

saker ni (kanske) inte visste om mig. 6

om jag kokades ner till fyra saker som skulle få representera mig så skulle de kanske vara just dessa, just nu.

1. min röda halsduk. jag har haft på mig den ungefär varje dag sedan jag köpte den. och det var när det blev för kallt med tunna sjalar = ett bra tag sedan!
2. pappas systemkamera. den materiella pryl jag skattar högst över allt annat. skulle det börja brinna är det denna sak jag skulle roffa åt mig först. älskar den och har den med mig nästan överallt.
3. min favoritylletröja. jag har på mig den mest jämt och ständigt. lite maläten, men hur varm som helst ändå och bästa kompisen när det börjar bli vår, men för kallt för att gå utan jacka egentligen.
4. min iphone. ovärderlig i stress-panik-ångest-tider som dessa. jag kan tidsoptimera mitt liv genom att plugga och kolla mail (+bloggar) när jag är på språng. har även blivit riktigt p3-beroende. lyssnar på p3 varje ledig stund (förutom då de har p3 sport eller musikguiden med någon tråkig människa). min iphone är bara så himla bra. älskar den. älskar även 11.11 och annie lebovitz. bakgrunden är bara en snygg stol. (övrig kuriosa: jag har inte ett enda spel på min iphone, jag tycker alla är tråkiga.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar