24 januari 2011

18 januari 2011/i'm so nasty, call me daddy.

den artonde januari stack femton tjejer iväg till landet på andra sidan havet - finland.
vi satte oss i fören med en kaffe/te och såg på ljusprickarna när vi lämnade stockholm (vi yckades även se slussen)

jag och saga vad nöjda över att matcha.
schleu var också med i matchningen. åh.
nikita köpte godis på taxfreen det första hon gjorde (fast, det fanns bara tre svarta vinergum, ledzen).
vilma hittade sin kärlek.

sen hängde vi  i hytten och hade det mysigt.
skönhetstävling.
det blåste jätteljumma vindar ute på däck även om det var isflak på havet.
I'M SO NASTY, CALL ME DADDY! (jättesexistisk "show"). jo, det är sant: låten gick så. usch och fy.
vi fick glowing ice-cubes i våra drinkar. bäst!
sen gick vi och la oss. jag kunde inte sova på nästan hela natten för jag planerade vad jag skulle ta mig till utifall att vi skulle behöva utrymma osv. jättenojjig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar