1 januari 2011

2011.

gott nytt år underbara, vackra, fina ni!

min sista kväll på året 2010 såg ut såhär genom min iphone (jo, det är sant, jag är numer ägare till en iphone). för taskig bildkvalitet! var inte beredd på det, så hade inte med mig min kompaktkamera. men hellre dåliga bilder än inga bilder. kanske.
 vi började med att äta middag hemma hos vilma. vi var ett gäng på cirkus tretton personer och nea hade köpt ny outfit i london som hon showade off.
 vi hade bakat hur mycket efterrätter som helst, lite sämre var det på varmrättsfronten, men väl var väl det, då fick man plats med mer efterrätt!
 tolvslaget firade vi ute på lilla västerbron (vi hade tänkt gå till stora, men hann inte dit i tid). alice.
 dock knallade vi dit efter för att se de sista fyverkerierna.
 sen mötte vi upp annie (bild), emma (bild) och helena (inte bild). annie bor numer i paris och jag blev jättesugen på att flytta dit jag med!
kvällen slutade hemma hos felix i hans utomhusjacuzzi. världens bästa start på 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar