3 januari 2011

första doppet för i år, check!

alltså.. så himla fin och händelserik dag. jag bara åh. alltså. åh.

först åkte jag och niki ut till hellasgården och vinterbadade (NAKNA!). det var noll grader i vattnet. det var en feet tvekmacka för min del till en början. men jag gjorde det och det var verkligen hur skönt som helst!

färdigbadad och rödmosig i hela ansiktet åkte jag till studion för afternoon tea party.

 för filuren till höger fyller nämligen år idag (tekniskt sätt igår).
 marcarons.
 alice var där.
 scones såklart!
 det hör ju liksom till.
 födelsedagsbarn.
 snygga skor.
 man fick ta med sig egen kopp och tekanna så det skulle bli fint och udda att fika tillsammans. jag hade med mig min kanintekanna (invigde den faktiskt) som jag köpte i paris.
 vilma.
sen gick vi till urban deli och drack upp två flaskor vitt. iphone-nördarna hade dem uppe hela kvällen. jag hade min i jackan. sådetså. jag är cool. hehe. 

jag kan knappt fatta det, är helt och fullt starstruck. men oskar linnros var också där. fick till och med ögonkontakt. mitt ansikte var samma kulör som en övermogen tomat och hjärtat dunkade sig på väg rakt ut genom min kropp, så hårt slog det. och jag vågade inte ens gå fram och säga hur mycket hans musik betyder för mig. jag "ville inte störa honom" liksom.

jag är en sån tönt.

(fick skapa en ny mapp på min dator alldeles precis. 2011. så himla fin känsla!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar