4 januari 2011

2010 oktober till december.

oktober började med tackmiddag hos alice. det lönar sig att stanna efter partyn och städa.
den mesta delen av oktober gick jag runt i stockholm och fotade.
jag åkte på tjejläger med fina tjejer och pratade om viktiga saker. mycket viktiga saker. och det var hur skönt som helst.
(hade ingen aning om att vitlök såg ut såhär i genomskärning.)

jag upptäckte Sturekatten och gjorde det till mitt officiella pluggställe.
inte så mycket annat i november. värsta månaden på året tycker jag.
sen var det julshow med base på astoria.
julsamling med slavs.
sinners and saints, a christmas party.
niki.
lilla julafton och jag hade köpt present till saga (alla fick en lapp var och jag ba råkade få min bästa vän. konztigt)
filip glad!
tomten kom!
vodka och limesill. need i say more.
julklappsöppning.

vi gjorde julgodis.
marsipangris.
kärlek.
nora, jag, hej!
vilma, august.

saga gjorde en marsipanborg.
jag glömde min plånbok på tunnelbanan och en fin själ letade upp mig och gav den tillbaka. med allt kvar. helt underbart. jag köpte en julstjärna och ett julkort som tack.
julavslutning. ja!
julafton. min katt. tjock.
papi.
morfar begravdes nästan i paket.

sen var året slut och 2010 var ett helt underbart fint år. 2011 blir ännu bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar