7 januari 2011

fråga anything - om viktiga saker.


Vad är din största rädsla?
Att inte bli lycklig.
Vad är det finaste någon någonsin gjort för dig?
För några år sedan var jag inte den jag är idag. Jag var liten och svag (var förälskad i Bill i Tokio Hotel, det säger ju ungefär allt). Peter, min tränare var där för mig, han hjälpte mig genom mina tankar. Han var mitt kloka jag och min stöttepelare. Han gjorde mig starkare och jag hade nog inte varit den jag är idag utan honom.

Vad skulle du göra om hela världen skulle gå under?
Grina hejdlöst! Hade jag vetat det innan hade jag sett till att ta vara på varenda sekund och inte skämmas för någonting, jag skulle säga till alla jag tyckte om hur mycket de betyder för mig.

Har du någon speciellt fin pojke i ditt liv just nu?
Nej, jag har inte det, tyvärr.


Hur många gånger har du varit kär?
Så svårt med begreppet att vara kär. Vad är det liksom? Jag tror faktiskt att jag måste säga ingen gång på den frågan. Jag har varit förälskad, många gånger, men aldrig riktigt kär. Riktigt förälskad bara en gång.

Är du avundsjuk på någon i din närhet? Vem och på vad i sådana fall?
Jag är ofta avundsjuk på de i min närhet. Jag är liksom avundsjuk på sånt jag tycker om, och de jag umgås med har ju massor jag tycker om. Men mest är jag stolt över att vara deras vän. Saker jag är avundsjuk på mest är ytliga saker, som platt mage, biffiga armar, perfekt hy osv. (se nästa fråga)


Har du några tankar du skäms otroligt mycket över, vilken/vilka?
Att jag ibland tycker utsidan spelar oförskämt stor roll.


Vad önskar du mest av allt i hela vida världen just nu?
Oskar Linnros. he he. skoja. Nejmen kanske att uppleva den där pirrande känslan av att vara förälskad igen. Hopplös romantiker, indeed.

Tycker du om mig lika mycket som jag tycker om dig?
O ja! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar