7 januari 2011

ledzen.

hej, idag är en ledsen dag.
har varit på alvik-målar-tjotiflöjt och kollat på vad jag ska ha på mina väggar.
det är så himla jobbigt och jag kan inte bestämma mig.
har kommit fram till att jag nog vill ha tapet i alla fall.
funderar på en bredrandig tapet.
det skulle nog vara snyggt.
idag är det fredag, trodde det var torsdag = har en dag mindre på mitt lov.
deppigt värre.

ska nog göra lite skolarbete, lika bra att ta vara på den här fantastiska dötråk-tiden.

•••
translation: i'm having a bad day and am seriously agonizing over making a decision concerning the color of my walls. thinking about broad-striped wallpaper, grey-and-white-kind-of. i also thoght it was thursday instead of friday (which would normally make me do somersaults of joy, but now it means i have one day less of my holidays. fuck.). i'm gonna do some schoolwork now.

1 kommentar: