11 januari 2011

åtta punkter ungefär sisådär. puss.

1. Dansat ZUMBA på kick-off:en med mitt sprillans nya jobb. + badat i mitt eget svett = fetnajs.
2. Träffade massor av människor jag känner som också jobbar där som jag inte visste jobbade där. Jag blev jätteglad.
3. Lagade världens bästa maträtt idag (recept och bild imorgon, något att se fram emot kan ni tro! det vill ni inte missa!)
4. HAR ANMÄLT MIG TILL ANTAGNINGSPROVEN PÅ TEATERHÖGSKOLAN I GÖTEBORG, AH!
5. Kan numer ta med mig plugget överallt! (iphonen)
6. Det finns gratis schampoo, balsam, hårmousse och HÅRSPRAY på balance som jag tränar på nu i tio dagar (gratis, hihi)
7. ska vara fascist imorgon på samhällslektionen, kewl.
8. har sån extrem träningsvärk i insida lår (värre än igår!), känns som om jag är lite för gammal, eller som att... ja... om ni har snuskig fantasi kan ni ju fylla i här själv vad det kan tänkas kännas som...
[...............................................]

•••
translation: 1. zumba workout, nice! 2. old friends, nice! 3. been cooking, nice! (look out for recepie sometime round tomorrow) 4. sent in my application for a theatre school in gothenburg, nice! 5. from now on i can study anywhere (my iphone), nice! 6. i do my workout at a luxury-gym, nice! 7. i'm going to be fascist in school tomorrow, nice! 8. i am stiff in my inner thighs after training, nice! but painful!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar