6 januari 2011

porträtt.

jag har en fotouppgift i skolan. vi ska fota porträtt. för det första vet jag inte ens om man får ta porträtt från arkiven liksom (jag fotar alltid bäst utomlands och när det inte är vinter). för det andra vet jag inte om mina porträtt är intressanta nog. (läsa uppgiftsbeskrivningen efter jag letat upp bilderna. i uppgiftsbeskrivningen står det att man gärna får experimentera med olika fototekniker osv. men jag tycker det är viktigare att ha ett snyggt och bra motiv.

de här porträtten tänkte jag visa upp (det är ett för mycket, så måste sålla lite). det ska vara ett miljöporträtt, det tänkte jag är det i mitten (chatlet, les halles).

vilket ska jag välja bort? borde jag vara mer experimentell? vad tycker ni?

•••
translation: what do you think?

4 kommentarer:

  1. jag tycker du ska ta bort foto nummer fyra.

    SvaraRadera
  2. Gud så fina bilder du tar! Om du måste välja bort någon tycker att du ska ta bort nr.1 eller nr.3. Nr. 2 är helt fantastisk, den får du absolut inte välja bort!

    SvaraRadera
  3. Åh! Tack! Jag tror i så fall att det blir bild nr1 eftersom jag måste ha ett miljöporträtt och tänkte att det skulle vara 3an.

    SvaraRadera